the-supporter-nikola-jurisic-HERO-produkcija.jpg

Produkcija

V celoti prevzamem organizacijo fotografiranj in snemanj

 
 

Sodelujem s široko mrežo profesionalcev (casting agencije, location scouterji, make-up artisti, osebe za stajling, scenografi, catering), ki jih ves čas projekta koordiniram in usmerjam, da delo teče nemoteno in je končni izdelek vrhunski.

Kot naročnik komunicirate le z mano, kar vas močno razbremeni. V meni najdete Supporterja, ki prevzame vse od idejne zasnove do končnega izdelka. Vse malenkosti, spodrsljaje, nesporazume, zamude – lahko odmislite. Povsem mirni ste lahko, kar smo dogovorjeni, bom tudi izpeljal. Za sabo imam namreč organizacijo že več kot 100 uspešnih snemanj, vse te izkušnje in znanje pa bom prelil v vaš naslednji projekt.

 
 
 

 
 
 

Racing

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: simulacija dirke F 1
Lokacija snemanja: Adria Raceway, Italija

Povzetek nalog: location scouting/management, iskanje dirkalnega tima z vozniki in mehaniki, urejanje finančne plati tega dela projekta, urejanje priprav dirkalnikov (polepljanje vozil in logistika do dneva snemanja), priprave dirkalne steze (nemoteno delovanje), organizacija nočitev, urejanje dodatne infrastrukture.

Najzahtevnejši vidik projekta: najti dirkalnike, najbolj podobne F 1, in dirkališče, ki je primerno in vizuelno podobno dirkališču F 1. Projekt je bil izjemno zahteven, saj je za taka snemanja in take budgete težko najti partnerje. Imeli smo 5 dni tehničnih priprav pred snemanjem, resno grožnjo odpovedi zaradi slabega vremena in ogromno kreativnih priprav, ki so trajale dve leti. Projekt smo izvedli leta 2018 in je bil daleč najzahtevnejši projekt leta.

 
 

 
 

CrowdS

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: simulacija navijačev/občinstva na seminarju
Lokacija snemanja: nogometni stadion v tujini

Povzetek nalog: iskanje lokacije in ureditev podrobnosti (in nepodrobnosti) za snemalni dan. Iskanje hotelov, organizacija prevozov, hrane. Pomoč pri overall nadzoru projekta, organizacija in produkcija rekvizitov za snemanje (zastave, napihljive tube, navijaški šali), iskanje in organizacija dodatnega staffa za snemalni dan.

Najzahtevnejši vidik projekta: projekt je v načrtovalni fazi imel 420 statistov in 120 članov ekipe. Ogromna produkcija. Organizacija je za sabo potegnila veliko stvari, ki so morale biti v fazi predprodukcije zelo dobro načrtovane (kako bodo ljudje jedli in kdaj, kdo bo poskrbel za hrano, zdravniška pomoč, varovanje). 

 
 

 
 

KONČNI REZULTAT

Letališče

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: dan na letališču pred boardingom/prijatelji, družina, poslovne scene
Lokacija snemanja: Letališče Jožeta Pučnika Brnik – Ljubljana

Povzetek nalog: organizacija snemanja in usklajevanje sektorjev v predprodukciji (sektorji so location management, casting, props (rekviziti), in stajyling/make-up), kontrola finančne plati zgodbe. Pravočasna nabava rekvizitov, usklajevanje z letališčem, urejanje pravnih vidikov, podpisi pogodb. Organizacija hrane, prehod statistov, ekipe in opreme v zavarovano – medmejno cono, koordinacija snemanja iz stališča nemotenega delovanja letališča (umiki pri prihodih letal, pri boardingu navadnih letov).

Posebnosti: pri snemanjih za iStock je navadno določen časovni okvir, v katerem je treba pridobiti čimveč materiala. To pomeni natančno določeno časovnico, ki se je je treba držati in zagotoviti, da so vsi shoti iz shot-liste izvedeni.

Najzahtevnejši vidik projekta: pridobiti lokacijo/letališče, ki bi bilo pripravljen za sodelovanje.

 
 

 
 

TV News/Weather news

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: copy-paste poročil in vremenske napovedi
Lokacija snemanja: Planet TV

Povzetek nalog: povezati se s tehničnim castom in zagotoviti, da so posneti materiali avtentični. Poleg tega sem se moral dogovoriti za lokacijo, za termine, za nočno snemanje organizirati cast in ekipo, hrano, stajlinge in make-up.

Najzahtevnejši vidik projekta: uskladiti termine za snemanje glede na to, da je studio Planeta TV ves čas zaseden zaradi njihovih produkcij.

 
 

 
 

Končni rezultat

Banka

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: delovanje banke/bankomata na busy day 
Lokacija snemanja: Ljubljana, bivša Probanka

Povzetek nalog: iskanje lokacije in lobiranje. Pridobitev rekvizitov za snemanje, druga producentska dela – organizacija in iskanje casta, iskanje in urejanje snemanja na lokaciji, urejanje dostopa do sefov in predalčkov.

Najzahtevnejši aspekt projekta: pridobiti delujoči bankomat, ki ni povezan z omrežjem bankomatov in se je z njim mogoče igrati v smislu dvigovanja tuje valute in količine. Zato sem moral najti in se dogovoriti z banko, ki je out of business, še vedno pa ima infrastrukturo.

 
 

 
 

Dreher

Naročnik: Picturebase Hungary za naročnika Dreher Beer
Blagovna znamka: Dreher
Opis: produkcija TV-oglasa za pivo za madžarski trg
Lokacija snemanja: Slovenija

Povzetek nalog: lokalna pomoč in nadzor lokalnega tima (tehniki, location scouter/manager). Pomoč pri iskanju lokacij, ureditev pravnih vidikov in dovoljenj za snemanje. Organizacija hrane med snemanjem in po snemanju za celotni tim (70 oseb). Organizacija nočitev, dobava opreme, potrebne za snemanje, in organizacija varovanja.

Najzahtevnejši vidik projekta: od prvega klica do končnega snemanja je minil zgolj teden dni. V enem tednu je bilo v nulo vse urejeno. Pohvaljeni z vseh strani.

 
 

 
 

NBA

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: replika ameriške NBA tekme z izmišljenimi igralci in lokacijo
Lokacija snemanja: Slovenija

Povzetek nalog: Producent in 1st AD. V fazi pred-produkcije primarna naloga in odgovornost je bila iskanje temnopoltih igralcev košarke, lokacije, rekvizitov uporabljenih na snemanju, organizacija prevozov, hrane. Na snemalni dan zadolžen za koordinacijo udeleženih na snemanju.

Najzahtevnejši vidik projekta: Na splošno je to bil najzahtevnejši projekt leta 2019.

 
 

 
 

FUNNY PEOPLe

Naročnik: Simonkr za iStock in Getty Images
Opis: simulacija novoletne zabave
Lokacija snemanja: Slovenija

Povzetek nalog: Fotograf na snemanju. Potrebno je bilo animirati okrog 70 ljudi in jih spodbujati, da pokažejo veselje, dobro zabavo in na splošno žur!

Najzahtevnejši vidik projekta: 12 urno trajanje izvedbe z eno pavzo za kosilo.